Den som väntar på nåt gott.......

......väntar alltid för länge.
Alltså när ska dom hitta ut där innifrån???
 
Någon smart människa skrev: Dom kommer när dom är färdiga!
Sant!
Glömde väl tillsätta jäst vid degsättningen. Jäser sååå lååångsamt!
Men jag väntar ändå! Och inte bara jag, uppvaktningen är nästan lika stor som när jag själv väntade barn :-).
 
Man kollar efter alla tecken. Tempar! Ser hon inte lite orolig ut nu??
Häromdagen var magen jättehård och då kom man ihåg hur det var när sammandragningarna var. Nu närmar det sig nog? Fast det gör de ju faktiskt hela tiden ;-)!
Varmt och var det ett par dagar!
 
 
Nästa gång jag skriver så måste det vara om att dom kommit!
 
Brorsan Alvin har tävlat lite sen sist. Klubbmästare i agility! Och vinst i agilityklass II och uppflytt till klass III om vi vill. I hopp kom vi 4a med ett nollat lopp men tiden räckte inte till pinne där. :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

åhh spännande!

2014-05-27 @ 19:48:47
URL: http://photohugs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0