Träning 100409

Hej!
Nu har vi precis kommit hem från en sväng till hundklubben där vi varit och tränat.
Jag sköter mej ganska bra men behöver allt lite mer lydnadsträning för ibland kommer
jag på att jag ska göra nåt annat:). Och då går jag bara iväg på det.
Har nog en del att göra med att jag har svårt att koncentrera mej så länge.
Väldigt olik min storebror tycker matte. Han skulle aldrig göra så.

Erik har börjat träna med Mulle också inför nybörjarkursen han ska börja på tisdag.
Det går jättebra faktiskt. Mulle lyssnar och följer med bara det händer något och Erik är rolig och
håller kontakten uppe.

Tog några "däckkort" också:

Här e ja'


och här e brorsan:


Imorrn ska vi åka till Vårgårda och titta på ras-sm där våra kompisar Semla och Sune ska vara med. Även min uppfödare med hennes "jappe" ska vara med, ska bli kul att träffas. Kram på er:)



Kommentarer
Postat av: maud

Träna och träna ;)

Du har fått en award hos mig;)kram

2010-04-15 @ 14:49:37
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0