NU ÄR DET VÅR!!!!!! 100416

JAAAAAAAA! Nu har det "säkraste" vårtecknet kommit.
Matte säger det iaf. Jag är väl lite mer fundersam på vad hon egentligen menar???


Alltså, fattar ni?

Det vet jag inte om jag gör?


Jag tyckte nog mest att det lät och lukta konstigt. Men det blev fint,
allt grus på gatan åt den upp den där grejen som åkte förbi.


Och så till något helt annat, kursen som matte och jag ska gå på började i onsdags.
Våra eminenta ledare hade planerat en bana som dom ville att vi skulle lösa så dom fick se vad vi kan.
Som tur är så vet dom ju att jag kan bättre än vad jag lyckades visa upp då:/

Det konstaterades att jag nog lyckats hamna i min könsmognad nu för jag fattar inget som matte visar på banan.
Jag sprang runt hinder som jag i vanliga fall hoppat utan hjälp. Allmänt disträ kan man säga att jag var.
Matte har erkänt att hon tyckte jag var rätt korkad och hon blev allt lite irriterad på mej.

Vi får hoppas det blir bättre till nästa gång annars blir vi väl förpassade till nybörjarkursen:(.

Däremot så fick Mullebrorsan och Erik flytta från nybörjare till tävlingskursen. Det var inget dåligt steg de:)
Jätteduktiga är dom tillsammans.                                          Kram på er tills vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: maud

Oj...vad kul;) är Erik igång o tränar med Mulle...hoppas det går bättre med Alvin nästa gång då! kram...va nere vid graven, nu fanns det vatten.

2010-04-16 @ 14:08:40
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0