1 år ida' hipp hipp hurra!!!!!! 091001

Oj! vad tiden går. Ida' fyller jag och mina brorsor 1 år.
Igår var vi iväg till veterinären och fick vaccination vilket till slut gick mycke bra.
När vi kom dit så var det lite läskigt må ni tro.
In genom två stooora dörrar som rörde på sig själva.
När vi väl var inne så kom nästa otäcka grej, då skulle jag upp på en stor platta.
Matte sa att jag vägde 6,4 kg så jag tror att det var en våg!
Här hemma ida' så har vi mätt mej också och det blev till 37,5 ca.
En ganska lagom sheltie med andra ord:).

Och sen hade vi kalas också.

Här har jag fått födelsedagspresenter.

 
Och lite äpplepaj med vaniljvisp!  MUMS!!!


"Brorsorna" fick också. Gottgottigottgott.




Och slutligen paketöppning och mera gott. Jammijammi.

                                                                  Kramar och pussar på er alla vänner.



Kommentarer
Postat av: Madde och mamma Sannie

Grattis grattis på 1års dagen lilla fina Alvin!!

Sicket kalas! Med paj, vaniljsås, toppad med en flagga och ett litet ljus =)

Hoppas allt är bra med Alvin och matte!

Kram från oss!

2009-10-01 @ 20:05:55
URL: http://freewebs.com/maddesandra
Postat av: Maud

ojoj...på fintallrikarna oxå ;) grattis på dagen! hälsa ludvig och gratta honom på namnsdagen från mig

2009-10-02 @ 09:15:14
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Ulli och Rost

Grattis Alvin i efterskott. Vilken födelsedag du fick med mycket godsaker ser jag.

2009-10-03 @ 20:41:41
Postat av: Nathalie

Haha gud vad gulligt.... ska det firas så ska det :) hoppas du hade en bra dag alvin... Bamsekramar från mig..

2009-10-04 @ 21:17:24
Postat av: Anna Carlberg

hej Vicky!

tänkte kolla med dig om du vet om det ligger uppe resultatlistor från labbåsrejset nånstans på klubbens hemsida? hittar nämligen bara banorna.. Är allt bra annars?? ha det bra! kram Anna med fluffarna

2009-10-11 @ 21:34:34
URL: http://www.freewebs.com/bellebou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0