090312 Nästa storebrorsa fyller!

Hej på er!

Ja ha då fyllde Zorro 9 år och det firade vi med cheesecake det var gott de.




Jag fick också smaka:


MUMS ÄR DET!!!

Det är så här förstår ni att matte, husse och småkillarna brukar på den varma delen av året ha en vattenfylld grej som dom badar i.
Den står på ett ställe där dom grävt ur lite och sedan fyllt på med sand för att det inte ska lukta så där illa som det gjorde på hk när vi tränade sist (ni som var med vet vad jag menar).
Det är bara det att jag tycker att den där poolen behövde komma ner en bit så jag också kan hoppa i och bada när jag känner för det:).
Jag påbörjade mitt arbete i söndags eftermiddag, jag är inte riktigt färdig än men jag har allt kommit en bit.
Vet inte när jag ska fortsätta men det får bli när jag får lust att duscha nästa gång för det åkte jag på efteråt.

Varför det förstår jag inte. Gör ni?????







                                                                 Smutsiga pussar på er!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha jag förstår dig Alvin :) klart att du måste få ha lite skoj du med. kram

2009-03-16 @ 17:57:02
Postat av: Camilla

Ha Ha, vi förstår om du vill ha en pool, det ville vi också, så i somras inhandlades det en egen pool till oss pälsbollar. Det är verkligen kul att busa i den :-)

Kram från spetsligan & Tuva

2009-03-18 @ 10:53:00
URL: http://semlaskorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0