090608 OJ OJ OJ VAD LÄNGESEN!!!!!

Hej på er!
Ja nu har det varit bloggtorka.
Men det har hänt en del sen sist iaf.
Matte och Mulle har blivit klubbmästare i agility:) jättekul var de eller e' kanske man ska säga.
Han skötte sig suveränt två nollade lopp blev resultatet.
Och jag då, vad har jag gjort sen sist?

Jo, jag har tagit årets första simtur:


Det var faktiskt riktigt mysigt.

Vi tränar en del också. "Hoppa" genom hinderstöd utan bommar, tunnlar, gungan, däcket och kontaktfält.
Plus att vi bygger ihop kombinationer av nästan alla saker.
Faktiskt jätteroligt och jag är snabb också så matte måste ta tag i konditionsbiten:).
I helgen har vi varit i Frövi på ag-tävling.
Ja matte tävlade inte för de blev strul med anmälningen. Nej vi har bara varit support åt våra lagkamrater och minsann så behöver man ju inte precis skämmas för att man är Tidaholmare. Camilla tog 2 pinnar med sin Semla, Anne tog två pinnar med sin Sune och Ebba tog en pinne med Ditte och fick bara lite tidsfel i hoppklassen. Och lilla Tuva och Victor var jätteduktiga också fast de nådde inte ända fram.
Ja jag säger de vad bra ni e'. GRATTIS TILL ER ALLA!!!!  
I Frövi träffade vi min uppfödare också. Hon tyckter att jag är riktigt fin,
hon klämde och kände lite varstans och matte är ännu stoltare över mej nu tror jag:).

Vi har fått en ny kompis också, elle ja den e nog inte så mycke kompis med oss som vi e med den hi hi:

Lucifer heter den.
 Hej svejs på er!

Kommentarer
Postat av: Maud

hejs, skönt att simma lite ;). har ni igelkotten i trädgården? kram

2009-06-09 @ 13:34:18
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Anna Carlberg

Grattis till klubbmästerskapet!!! :)

2009-06-22 @ 19:01:04
URL: http://www.freewebs.com/bellebou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0