Så blev de! 090128

Ja ha då har matte jobbat en hel dag igen och det är inte så kul att vara hemma "själv".  Så kul när lillhusse kommer hem  efter skolan och jag får komma ut från köket där jag får vara. Då får jag värsta "pudelrycket". Ja ni som fattar vet vad jag menar hi hi. Alltså jag far runt runt , ifrån vardagsrummet in och runt i sängkammaren, ut i vardagsrummet runt bordet osv, osv, osv. Alltså helt tokig:) Men kul e de.

Så här trött blir jag sen:


Ikväll ska vi åka och träna agility elle jag får väl om jag har tur springa igenom några tunnlar och träna lite inkallning så resten får väl storebrorsan ta hand om. Han ska förresten tävla på lördag så det klart han behöver träna lite elle ja MYCKE ha ha. Det blir inte så mycke med den varan så här års. Vi får väl se hur det går:).

Ja som sagt så var vi ju hos Chaplin för matte klippte ju honom igår. Halvlovade ju före och efterbilder och det blev halvföre för han var duschad när kom.

Halvföre:




Efter:





Ja det blev en viss skillnad va????

HUNDPUSS!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja det blev en jäkla skillnad. Det har du gjort bra, nu ser man hans ögon i alla fall :) kram

2009-01-28 @ 16:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0