Jippie!!!!!! Neo har kommit hem:) 090107

Ja, är inte detta helt otroligt. Efter en vecka hade vi gett upp hoppet och så får vi ett mess från Sandra där hon skriver att han kommit hem. Man kan knappt tro att det är sant. Lille gubben hittades i en lada bakom fängelset smal och trött är han men mår i övrigt bra.:).

Neo.

Matte har varit otrolig tråkig ida. Legat i sängen med feber och världens hosta. Men som företagsam liten vovve så kan jag ju underhålla mej själv. Jag hittade papper som jag finfördelade. Nu ikväll så har jag funderat lite och konstaterat att jag nog ska bomba lite här. Jag hittade nämligen stridsvagnar i den ena grabbens rum som jag bar ut i vardagsrummet och försökte ladda ha ha. Ja ja skämt och sido men tråkigt har det varit.  Kramar på er.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja det är ju helt otroligt att Neo har kommit hem till sin familj igen. Som sagt man hade gett upp hoppet. Skönt i alla fall att han är hittad. Har alvin bombat på er än? hahaha kram på er

2009-01-07 @ 21:42:07
Postat av: maud

ååh va skönt med ett lyckligt slut. att han klarat av kylan då helt otroligt men underbart. krya på dig, kram

2009-01-07 @ 22:04:21
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Vicki

Ja jag kan knappt inte tro att det är sant. Jag menar det har ju faktiskt varit minst 18 minus någon natt. Trodde enda chansen var om han hade tagits om hand av någon. Hur som helst så är det så underbart att han är hemma och att han mår bra. Kände igår kvll när utetempen började krypa ner att inte gjorde så mycke nu när Neo är inomhus igen. Och nej vi är inte mer bombade än vanligt:). Kram

2009-01-08 @ 10:01:41
URL: http://sheltiealvin.blogg.se/
Postat av: maud

hallå...kommer du på plastpartyt?? vill någon hänga med isåfall? kram

2009-01-11 @ 18:01:25
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej på er!

Han är helt underbar eran lill-fluff! :) Ska du till korsberga den 31 jan? ha det så bra! Kram Anna men tillhörande fluffar

2009-01-13 @ 11:46:05
URL: http://www.freewebs.com/bellebou
Postat av: Anna

Jodå det är "Ludde-Anna" som fått en liten Emma. Ja vi ska till korsberga ridhus! är super sugen! ska du ha med lill-fluff då?? (JA,-SNÄLLA!) Du kan väl höra av dig hur det blir med träningsdag osv.. Vet du förresten vem det är som ska ha agility tävling kursen?? Kram

2009-01-13 @ 22:03:24
URL: http://www.freewebs.com/bellebou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0