Bus på mattes jobb 090115

Hejsvejs på er alla bloggvänner!!!

Ja det är allt lite trögt med bloggandet nu. Sjuk som matte varit och jobbet tar ju slut på henne totalt nu. Ja ja ida fick jag iallafall följa med till jobbet på em alldeles ensam. Det var en riktig pers det kan jag lova att inte ha storebrorsorna att luta sig tillbaka på. Fick springa runt, under, på och brevid mattes fötter så gott det gick. Men efter en stund så kom mattes arbetskamrat och gissa vad hon hade med sig? Jo en alldeles livs levande kompis till mej. En liten Pappilonvalp som heter Diesel. Gissa om vi hade kul sen då, så roligt att jag glömde bort mattes fötter och hon kunde gå helt obehindrat och jobba ifred. Min tunga nästan släpade i golvet så flåsig var jag efter ett tag, men kul var det.                    

 Igår gick vi ut på liten promenad och matte skulle ta lite kort på oss men tror ni hon kom ihåg att ta med sig kameran då? Kan ju vara väldigt bra att ha om det ska bli några kort ha ha ha.

Hundpussar på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0