Träning 090219

Hejsan svejsan!!

Igår kväll var vi på träning igen på hk. Trots kylan var vi många som var där ca 10 mattar eller hussar med sina vovvar.
Först brukar matte och de andra bygga övningen och sedan går dom banan och lär sig den. Efter det brukar vi få komma ut på kisserunda med alla hundar, en hel hög för om människorna är 10st så är det nog nästan dubbelt så många hundar. När det buset är slut får Zorro och jag vara i bilen då Mulle ska träna och sen får jag komma ut. Jippi!!!
Förut har jag bara tränat tunnlar men igår blev det lite tuffare och jag fick gå upp på balansen. Fram och tillbaka gick jag, jättekul var det, inte nåt rädd var jag. En riktig tuffing är jag:).
Idag har jag busat med Chaplin och sen följde vi honom en bit på väg hem. När vi sen kom hem så fick matte för sig att jag behövde duscha igen suck. Inte för att jag var smutsig men för att jag fäller så mycket. Nu är jag en riktig fluff säger matte. Jättemjuk och fin. 

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0