Hemma igen!

Ja då var storsemestern slut för denna gång:(.
Suck vad det går fort. Men vi ska åka redan imorrn igen.
Då bär det av till Frövi för brorsan ska tävla agility. Ska bli mysigt att komma ut igen.
Det visar jag att jag tycker med att så fort husvagnsdörren öppnas så bara flyger jag in där och vill knappt gå ut igen. Nästa helg så ska vi åka till Nossebro för att gå agilitykurs för Anita Axelsson, ska bli jättekul:)
Ja tiden går och jag har redan blivit 10månader.
                                                                                                            Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 22:14:01
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0