Tokig 081219

Tja!!
Om jag tyckte matte var tokig härom dagen så har det helt gått över styr nu. Ni ska bara veta vad hon hittat på. Först och främst så stoppa hon ner mej i en plåtlåda och sen duscha hon sånt där som jag brukar dricka på mej, fattar ni vad jag säger va??? Hon sprutar alltså vatten på mej så jag blir alldeles blöt ända in på huden fyyy vad äckligt.



Sen började hon klappa mej överallt i detta blöta, vilket iofs var ganska skönt, under magen på ryggen svansen ja i princip på hela kroppen. Schampoo sa hon att det var. Sen kom den där duschen igen men det var ganska varmt och skönt då. Och sen kom det balsam och sen vatten igen. Efter det blev det handduk. Ganska skönt det med faktiskt men sen ska ni höra, var det dags för mej att få ett utbrott igen:/. Ni skulle bara sett vilket monster, nästan som duschen fast den dånade och blåste varm luft på mej, fy farao säger jag bara. Livrädd blev jag, men matte höll mej i knät och det gick nog ganska bra sen. Så nu är jag som ni nog förstått NYBADAD OCH FÖNAD så fin blev jag.

Ps dags att fixa örat igen.                                    Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Stackars liten! Semla lider med dej, hon är snart två år och har fortfarande inte blivit kompis med fönen. Hon är livrädd för den fortfarande och det hjälper inte med mattes knä. Kram & hej

2008-12-19 @ 14:05:40
URL: http://semlaskorg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hehe en sötnos :)

2008-12-20 @ 16:20:29
Postat av: Sofia, Kajsa & Foxie

NÄMEN!!! Vad hittar man här. GUD VILKEN GODING! Nu har du att göra förstår jag =). Kul med en blogg. Vi träffas ju inte för ofta nu för tiden.... så ska bli kul att följa er här. Just det.. vi ses ju snart i spårskogen. LYCKA TILL framöver och ha en RIKTIGT GOD OCH GLAD JUL! Kram från oss.

2008-12-20 @ 17:21:09
URL: http://www.jaktgolden.cybersite.se
Postat av: Anneli

Haha! Underbar han är din lille sheltie! Han ser SÅ förnärmad ut på bilden där han är blöt! Helt underbar! Haha!

Ha det bra!

Mvh Anneli

2008-12-20 @ 21:16:57
URL: http://www.annelishundliv.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0