Tisdag 081209

Hej!
Nu väntar vi på hundfamiljen från Fröjered. Ska komma hit och titta på underverket alltså mej och fika lite eller mycke:). Idag har det bakats pepparkakor här i huset, luktar ganska gott. Mormor och Chaplin var här då också och vi busade som vanligt. Nackdelen tycker matte är att jag kissar o bajsar så mycke då och inte alltid på "rätt" ställe. Igår var vi ute och gick lite med det där kopplet. Men jag tyckte inte det var så besvärligt nu. Det fanns så mycke kul att lukta och titta på och så sprang ju brorsorna före så jag fick skynda mej lite för att hinna med. Det var rätt kul faktiskt. Matte bar mej en del men då pep jag och ville ner och gå själv. Är väl inget kul att sitta däruppe heller. Hörs;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Tack för ett trevligt besök och smakprov på vassa täder. Så söt han är!!!! Tack även för god fika. Välkomna till Fröjered, Sune väntar på ny buskompis!

Kram från oss

2008-12-10 @ 10:53:00
URL: http://semlaskorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0