"Symaskinen" 1/12-08

Hej!

Hur kan den lilla gosiga hundvalpen på bara en sekund förvandlas till en "symaskin"? Som skrivet så kampar och drar han i det mesta, byxben, tofflor osv. Händer, ben, fötter och armar. Aj aj aj vad ont det gör när han får tag i "hänget" på underarmen och dessutom börjar "döda" den. Ser ut som om man har en kattunge hemma. Men jag vet ju hur bra och viktigt det är att ha en bra kamplust och det har han vill jag lova. Han ger sig aldrig.

Jag är en liten tuffing!

                                                                                       Foto Karina Johansen.

Inatt har gullungen sovit hela natten. Han väckte mej 5 i 6 i morse. Skönt att få sova en hel natt. "Farfar" och "faster" kom och tittade på underverket en sväng i em. Då var han lite trött så som tur var så han visade inte sin vassaste sida ha ha.
Vi får väl hälsa på hos fasters vovvar och se vad dom tycker om sin nya kusin.

Vad mysigt man kan ha de.

                                                                                         Foto Karina Johansen

                                                                                         Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: maud

Hejsan, va tvungen att tänka lite men sen kom jag på att jag är ju fastern...jo en vass liten gullegris va han, kram

2008-12-07 @ 18:06:26
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0