Söndag 081207

Hej!
Igår var vi på julmarknad, ni må tro att det var många som ville titta på mej och sa att jag var söt:). Alla ville klappa mej. Matte bar stolt omkring mej och till slut så somnade jag. Men det var en bra dag och ganska kul me för den delen.

Något som husse och matte tycker är bra är att jag kunde dricka ur den höga vattenskålen som vi har här hemma. Klart jag kan för en sån hade jag ju där jag bodde förut:). Så här ser jag ut då:

SÖT VA?

Härom dagen försökte h & m att ställa mej fint och ta kort på mej men jag hade ingen lust att stå stilla. Finns ju så mycke annat kul att göra *ler*.

Ja ja vi får fixa till bakgrunden till nästa gång.

Och så har väl matte sagt att jag är en riktig buse som älskar att kampa:)

Bye bye för ida'.

                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis till den lille godingen!

Jag blev så glad att du kom in o visade upp honom!



Hoppas vi ses snart igen!

Kram Annica, Doris, Freja & Göta

2008-12-08 @ 10:58:05
Postat av: Anneli med Poppe -Alvins morbror

Hej! Fann hit från Chezzay`s länkar. Så söt han är lille Alvin! Härligt att ha sheltiesar i sitt liv är det! :-) Ha det bra!

Mvh Anneli

2008-12-09 @ 11:14:36
URL: http://www.annelishundliv.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0