Säker!

Idag är det dag 50 och lilla dockan börjar rundna till om magen. Så nu är jag säker på att det är små "tuggummin" därinne:-). Från dag 45-49 har midjemåttet ökat med 3 cm!!!!
Nu är hon mer jämntjock=midjan syns knappt längre.
Tuttisarna är stora och man kan känna att det är nåt därinne som inte brukar vara där. Kanske är aliens;-)
Imorse blev lilla gumman jättelessen och ylade när matte tog med sig storebror Alvin och åkte på tävling. Så är de när man går på havandeskapsledighet, då kan man inte flänga hur som helst. 
Kolla tjocka magen!
I eftermiddags så tyckte jag att jag kände nåt som fladdrade till lite innanför huden. Kanske de var en ny liten stjärna som tränade sig lite??
 
Alvins starter idag gick väl sådär eller ja, jag är nöjd med loppen. Första hopploppet blev de 5 fel, fel slalomingång=mattes fel, Slutade på en 16de plats. Första ag-loppet disk, jag trycke honom utanför ett hinder så han tog de på baksida. Andra hopploppet blev också en disk återigen en tryckning av matte på fel ställe. Agilityloppet blev de 5 fel igen då jag tänkte att nu ska det inte tryckas utan nu gör vi ett bakombyte istället och då gled han förbi hindret istället. I övrigt kändes loppen bra :-).   Tjoflöjt!
 

Kommentarer
Postat av: Ulli

Så nyfiken på dessa små som kommer :-)

2014-05-11 @ 18:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0