Öken!!! 100709

Hej alla!!!
Nu har det varit öken här på bloggen kan man minst säga:).
Det har hänt lite sen sist tex att vi var i Kumla och tävlade.
Där lyckades vi faktiskt ta oss runt hoppklassen på en femfelare. Duktiga mej. Enda lilla felet som blev var att jag hade så sabla bråttom in i slalomet som jag kom till ifrån höger och sprang rakt in i rätt port men halkade och kanade förbi käpp två och tre så matte tog mej tillbaka. Det var synd att jag halkade för annars hade det blitt en nolla:). Har inte blivit nån mer tävling men vi ska till Ulricehamn om en vecka:). Då ska vi även inviga vårt nya snygga tävlingstält:



Underbart snyggt eller hur????


Och lite tokbilder på mig:







Vi hörs efter Ulricehamn;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0