Slalom, slalom och slalom 100404

Hej alla hundvänner!
Idag har vi varit och hälsat på min stora kärlek här i livet.
Nämligen Saga, min "portisbrud".
Jag blir helt förbi när jag träffar henne, kan inte tänka på något annat.
Det var en valp kvar som skulle flytta om en vecka ca.
Den ville gärna leka med mej men det ville inte jag för jag hade annat att tänka på:)

Nu har snön äntligen försvunnit och vi kan träna. Störst vikt lägger vi på slalomen och det börjar gå riktigt bra nu. Jag har sprungit i korridor i ett par månader och nu har vi börjat flytta ihop pinnarna så att jag nästan går ett helt riktigt slalom fast med "staket" runt om.  När vi tränade ida så gjorde jag rätt hela tiden efter ett par små missar i
början. 

Så här ser det ut när jag tränar, ida var jag jätteduktig:).



Full fokus på matte som öppnar burken med belöning efter snyggt gjord slalom.
Hoppas att den sitter ordentligt tills kursen böjar! Vi ska ju gå tävlingskurs snart.
                                                                               PUSS & KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: maud

Duktig kille;)..usch inte roligt med maginfluensa, trodde det var borta nu! kram

2010-04-05 @ 16:47:03
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är bra, jobba på! Du kommer ha hårda, hemska kursledare :-)

2010-04-05 @ 19:28:19
URL: http://www.suneochsystrarna.hundsida.se
Postat av: Mia

Ha ha. Han måste ha varit bra trött när han kom hem här ifrån iaf. Det är inte lätt att vara så kär=)

2010-04-05 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0