TRÅÅÅÅÅKIGT 091123

Hej o hå vad det är tråkigt nu.
Grått grått grått.
Lite snö skulle ju piffa upp det hela, eller hur??
Imorrn e de en månad kvar till julafton och när den har varit får det gärna vara april sen:)
Husvagnen står inställd och jag längtar verkligen tills vi kan hämta den igen.
Och det tycker Alvin också. När vi ibland åker till stället där vagnen står så tjuter han i bilen och vill följa med in. När husvagnen står hemma så kan man inte öppna dörren förrän han hoppar in och kollar läget. 
Har tom pratat om att fira påsk med husvagnen och den är ju i början på april så då blir det ju ganska tidigt, härligt de. Satt och kollade igenom lite kort häromdagen och man blir ju inget sugen.



Alvin i poolen -09.

Härligt värre!!!!!!



Zorro och Mulle på Öland -08.


Torekov camping -09.


Oh vad vi längtar hela familjen.
Idag lät jag matte skriva lite för jag har lite bloggtorka igen.  Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aaaw det ser verkligen jätte gött ut :) gissa om man längtar... men det är mysigt med julen med, själv ska jag julstäda nu tänkte jag...

2009-11-26 @ 09:50:01
Postat av: Anne

Åhh, vilken fin bild det var på Mulle och Zorro!

Många Kramar

2009-11-26 @ 17:16:32
URL: http://tuvaslya.blogg.se/
Postat av: Camilla

Håller fullkomligt med, Julen i all ära, men inget går väl upp mot sommaren och husvagnen.....

2009-11-27 @ 21:14:19
URL: http://www.suneochsystrarna.hundsida.se
Postat av: Camilla

GOD FORTSÄTTNING PÅ 2010 och hoppas du får ett lyckosamt år både i utställningsringen och på Agilityplan. Ska bli sååå kul att få se Alvin debutera på planerna och Mulle fortsätta utvecklas lika fint som han gjorde 2009!

Lycka till med allt 2010!

Kram från Spetsligan & Långöra

P.S. Dax för lite uppdatering eller ;-)

2010-01-02 @ 14:54:46
URL: http://www.suneochsystrarna.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0