090327 Vår???

HEJSAN!!!

Var tog våren vägen???
Ena dagen ligger man ute i solen och njuter:



Nästa dag så ser det ut så här:



Ska det verkligen vara så här???
Jag fattar ingenting!

Fast det gör inget för jag tycker faktiskt om snö.



Jag är en utehund jag, jag älskar att vara ute. Är ute flera timmar varje dag om jag bara får. Bara går runt och strosar och nosar. Ibland skäller jag för jag måste ju tala om om någon granne är ute eller om det går förbi någon på gatan. Det är ju min gård det här och jag är väl kung här elle? Man vet ju aldrig vad dom tänker ta sig till så det är väl bäst att tala om att jag är här, även om inte matte tycker särskilt mycket om det:/.

Fyller jag snart ett ½år, det är inte klokt vad tiden går!

                                                                                    PUSSAR PÅ ER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0