SEMESTER!!! 090717

Ja, nu har vi åkt runt ett tag. Sett olika  campingar och varit på utställning.
Ja utställning ja. Det var väl så där kul. Fick två tvåor. Ja det var två olika utställningar på två dar i Tvååker:).
Ena domaren tyckte att jag hade för stolt svans, men i övrigt så tyckte hon att jag var fin.
Den andre domaren drog ner på att jag var vinglig i bakvagnen men å andra sidan
så sa han att jag skulle växa till mig lite mer så ska det nog gå bättre.
Det satsar vi på nu, jag menar att växa till mig alltså:)
Min kompis Saga (portugisisk vattenhund) gick de lite bättre för, hon fick etta båda dagarna:)

Här står jag och är fin framför domaren:)

Och här är Saga:

Min stora kärlek för tillfället.

Nu är vi på Vilshärads camping utanför Halmstad, Zanthus med familj är också här.
Matte och hussarna badar och solar och vi får titta på:

Ett blekt kort men här e vi.

Och så här bor vi, Zanthus husvagn först och sen våran:


På tisdag nästa vecka ska vi sluta upp med spetsligan i Hässleholm där brorsan ska tävla agility.
Återkommer med info om de när det är klart.  Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nemen har han fått tummen ur och skrivit lite nu :) hehe det ser jätte mysigt ut. lycka till på tävlingen som kommer. kram

2009-07-18 @ 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0