Tandborstning!!!!!!090126

Hallå allihop!

Jag måste börja med att tacka Camilla och Semla för tipset med eltanborsten:). Det funkar väldigt bra faktiskt. Ibland är jag ganska busig och tuggar en del på borsten men för det mesta går det bra. Idag när matte hjälpte mej med tanborstningen så märkte hon att jag tappat ett par framtänder i överkäken. Ska bli skönt när dom inte är fullt så vassa längre, det kan hela familjen skriva under på.



På eftermiddagen ida' kom Chaplin och hälsade på. Och som vi busar. Vi brukar passa på att kissa inne en hel del när vi träffas. Eller så här är det, jag kissar och sen måste Chaplin som blivit en stor kille markera över, det gillar varken matte eller "mormor"". Men ida' gjorde vi inte det till både mattes och "mormors" glädje.



Zorro måste övervaka så att Chaplin inte är stygg mot mej. Det är bara det att det är jag som är stygg, jag använder för det mesta Chaplins päls till dragkampsleksak. Han brukar skrika i högan sky då och då kommer Zorro och hugger efter honom som om det vore hans fel att jag bits. Stackars Chaplin!!!
Kram på er till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: maud

hej...haha brukar det inte vara mulle som vaktar...kram

2009-01-26 @ 16:16:53
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, dom har roligt ihop i alla fall :) kram på er

2009-01-27 @ 08:18:05
Postat av: Lisbeth

Vad smart!!

Det ska jag testa på min Nova.



jättefina hundar, speciellt sheltisen vi var väldigt intresserade av att köpa just en sheltis innan vi hittade vår schäfer Nova :-)



ha en fin dag



// Lisbeth

2009-01-27 @ 10:50:00
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

oj kollade inte ordentligt trodde att den andra hunden även var din :-)



Är ni uppfödare av Sheltisar?

2009-01-27 @ 10:52:22
URL: http://vipelyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0