KNASHUND 090121

Hej!
Jag är faktiskt rätt så påhittig av mej när jag vill. Jag gillar att krypa in under och i saker. På mattes jobb tex gömmer jag mej under diskbänken innanför draperiet som hänger där. När jag ligger där under så sticker bara lilla nosen fram. Då tycker alla som ser mej att jag är jättesöt. Hemma här brukar jag gå in i skafferiet när dörren öppnas:



Tilläggas ska att husse här håller på att städa detta skafferi.

Jag har funnit min plats att sova på när familjen tittar på TV,det är så mysigt att ligga och gosa i soffan:



Var för resten med matte på styrelsemöte i söndags och lekte med två västgötaspetsar kul kul.
Fast det var ännu bättre i måndags kväll då det var agilitymöte och jag fick leka med Tuva. Vi har så kul ihop fast jag har snart vuxit mej för stor för henne och då tycker hon nog inte om mej mera:/ snyft snyft. 

Små söta hundpussar på er. 

Kommentarer
Postat av: maud

han ser så go ut! men snälla bror trodde inte du var så kinkig nu...man måste ju smaka iallafall. tänk om makaroner och ketchup inte fanns ;). kramar till er alla

2009-01-22 @ 12:53:51
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: maud

haha...bra gjort av pappa..jag hade mani på fruktgodisnappar när jag vänta marcus, juha fick gå iväg sent en söndag och fixa det vet jag...;)

2009-01-22 @ 16:35:23
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Nathalie

han är ju bara för söter den där lilla grisen :) hehe

2009-01-23 @ 10:10:09
Postat av: Madde

Åh va roligt att ni skrev i vår gästbok! Alltid kul!

Här ska vi gå in ofta och läsa. :-)

Ja, att Sannie lämnar busiga valpar efter sig förvånar mig inte ett dugg ;-)

Men så roligt att se lilla alvin! Ska bli kul att få följa honom framöver ( han ser ut att ha lite drag av mamma faktisk :-P )

2009-01-24 @ 16:17:34
URL: http://freewebs.com/maddesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0