Göteborg m.m 090105

Hejsan!
Igår var matte, husse och Ludvig iväg på My Dog i Göteborg. Dom var där och tittade på fam Karlssons Ebba som tävlade agility hoppklass med lilla Ditte. Det gick bra för henne med en 14de placering av ca 80 starter i klass III. Bra jobbat! Dom fick även se ett gäng med snygga sheltisar från Lundecocks' kennel bli bästa uppfödargrupp.
Sen letade dom täcke till mej också, men dom hittade inget i min storlek. Varför kan jag behöva nytt täcke tro? Kan det bero på att jag växer så det knakar. Jag har blivit 10 cm längre i ryggen på en månad sen vi köpte täcket. Helt otroligt vad jag växer va???  

Så här ser jag ut nu:




Men vad jag blev trött när jag skulle fotas:



Puss och kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oj så han växer, långa ben nu ler tiden går sååå snabbt!! Men han är sååå söt!

Kram från oss!

2009-01-06 @ 22:50:06
URL: http://www.chezzays.com
Postat av: Vicki

Ja du man kan lugnt säga att han växer. Hoppas att kroppen växer ikapp snart:). Och han är sååå otroligt söt och företagsam som få hi hi. Kram

2009-01-08 @ 10:15:19
URL: http://sheltiealvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0