ca 4,5 mån 090216

Hallå!

I lördags var då den stora tävlingen på Kvarnängen. Massor med kul hade vi och det gick bra för många av hemmaekipagen. Våra kompisar Christer och Zanthus vann en hoppklass och kom trea i ag. Anki och Simson vann en ag  visserligen tävlar dom för Hjo:( men dom hör till Tidaholm ändå:). Anne med Ottie kom tvåa i  ag. Camilla och Semla kom trea i ag. Amanda och Cola kom trea i ag. Anna och Isak kom fyra i ag. För matte och Mulle gick det också bra, i agility 5a, 6a och i hopp 11a, 6a. Tävlingen flöt på bra och allting klaffade som det skulle. Alla hinder var tillbaka på hundklubben när kl var halv fem. Härlig dag hade vi med alla polarna. Och jag, jag växer och mår gott. Ca 4,5 mån är jag ca 33cm och väger 4,5kg.

Här är jag nu:

                                                                                              Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Sandbacka

Vilken stilig kille! Lånar bilden till hemsidan om jag får? Så kul att följa er här i bloggen, är ofta inne och tittar :-) Många kramar från oss!

2009-02-17 @ 13:07:58
URL: http://www.chezzays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0