Anita Axelsson 090822-23

Hej på er alla!!!

I helgen har vi varit på "sheltieläger" och då menar jag vi, för jag fick också vara med:). Det var så att matte anmälde Mulle för länge sedan ungefär i mars nån gång. Då tyckte hon inte att  jag var tillräckligt bra för att vara med där!!!
Första dagen så delades mattarna upp två och två och matten som matte hamnade med hade två hundar med sig. Då tyckte matte att jag också kunde få komma ut och prova lite så det gjorde jag. Fick vara med på alla övningar som storebrorsan gjorde och det klarade jag minst lika bra som han:). T.o.m bättre ibland. På söndagen så skulle alla vovvar och mattar hoppa på samma bana och då fanns det inte tid för två hundar/matte och då valde matte mej:) jättekul var det att få vara med. Och jag var såååå duktig säger matte. Vi gjorde riktigt svåra hoppkombinationer och gjorde matte bara rätt med handlingen så blev det bra. Anita var så nöjd med mej:) :) :) :)




Här är jag i flygande fläng på banan.

Och här är brorsan:


                                                                                 Kram på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Vad härligt att läsa kommnetarer ur ett hund perspektiv ,-)) Fast det ska väl vara en sheltie för att klara det!

2009-09-07 @ 15:19:56
URL: http://www.anitaaxelsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0