Hej och välkommen!!!

Hej och välkommen till min och Alvin&gängets blogg. Jag, Vicki är en tjej på hm 34 år som bor med min man Mikael, våra 2 grabbar Erik & Ludvig och våra 2 (snart 3) hundar Zorro & Mulle. Vi bor i en villa i lilla staden Tidaholm. Jag köpte min första hund Chicko för ca 12 år sedan. Han var en sobelfärgad Shetland Sheepdog, en helt underbar krabat som tog våra hjärtan med storm. Tyvärr så fick Chicko somna in den 26 nov i fjol efter att ha fått en stroke. Med Chicko började min bana på brukshundklubben. Vi gick valp och unghundskurs och efter det så fick Chickos stolliga matte för sig att :Nu ska vi tävla.  Märkte på tävlingsdagen att vi var långt ifrån startklara men men. Ja på den vägen är det...... Fast var jag i sheltieträsket ha ha. -00 kom det 2 st sheltisar till familjen. Skulle blivit 1 men omständgheterna gjorde att det blev 2 istället, men det är ju inget jag ångrar ida.
 
Här är Chicko.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja Chicko var en underbar vovve. Saknar honom än idag syrran. Men samtidigt var det skönt för både han och hans nära att han fick somna in, han har det bra nu. Kramar

2008-12-03 @ 22:05:20
Postat av: Nathalie

Ja Chicko han var en helt underbar vovve. Saknar honom än idag syrran. Men det var skönt för både chicko och hans vänner att han fick somna in, han har det bra nu. Kramar om

2008-12-03 @ 22:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0