Oj oj vad man ska vara med om!! 081215

Nu ska ni få höra vad jag har varit med om. Matte tog mej och gosade med mej och sen började hon att kamma och borsta mej det var det värsta jag varit med om hitills tror jag. Jag har ett vagt minne av att jag varit med om det tidigare men då sov jag och tyckte det var riktigt skönt. Men nu var jag vaken och blev helt stollig så matte fick ta ett rejält tag i mej och då skrek jag som en galning så husse kom och undrade vad jag gjorde. Sen blev jag väldigt lugn och bara låg (kanske lite chockad av vad jag gjorde egentligen). Efter det hamnade jag på rygg i mattes knä och fick tassarna friserade och klorna klippta igen. När man är en liten sheltie så ska håret klippas bort mellan trampdynorna förstår ni. Klippa klorna är helt ok tycker jag och ida var första gången håret klipptes och jag var jätteduktig säger matte.




Igår kväll var jag trött, då tycker jag om att ligga på en hjärtekudde:


Trötta hundpussar på er.

Kommentarer
Postat av: Ulli och Rost

Vad skönt att du tycker om pälsvård och kloklippning allt går så mycket lättare då och snabbare. Du är ju bara för söt, hoppas jag får se dej snart.

2008-12-17 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0