Mycke bus! 081228

Tjaba!!!

Ida har vi varit iväg på kul må ni tro. Ni vet hundfamiljen Karlsson från Fröjered som var och hälsade på mej före jul.
Hos dom var vi. Och träffade alla deras hundar, katter och hönor:) dom var jag allt lite feg för. När vi kom dit så kom alla ut så vi fick hälsa där först. Dom är ju så många(5st). Och så busiga så jag höll mej lite på avstånd till en början. När vi väl kom in så tuffade jag till mej och jag och husets största busfrö(Sune) brottades en hel del. Massor med leksaker fanns det att leka med och det var jättekul:). De tvåbenta fick kaffe och dricka och massa gott fika(tack för de! och för trevligt sällskap). Sen skulle vi dra oss hemåt men då skulle alla hundar ut och springa i hagen och då följde vi me också. Jag fick träna lite på tunneln, det var jättekul de också. Men ni skulle bara veta vad det blev kallt så till sist satte vi oss i bilen och åkte hem och då somnade jag som en stock i husses knä. 

Kram och hej för ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0