Busungen! 4/12-08

Tja!
Idag har matte jobbat så då fick jag vara "själv" hemma. Ja ja Mulle & Zorro var hemma också men matte, husse och småhussarna var inte hemma. Jag fick  vara i köket för matte säger att det finns minst för mej att förstöra där(undra vad hon menar med de tro?). Jag hade iallafall varken kissat eller bajsat när dom var borta och då tyckte matte att jag var duktig:) Efter ett tag så kom mattes syster Nathalie och hämtade mej och skjutsade mej till mattes jobb. Där fick jag vara en stund och bli  klappad av alla gamla människor som tycker att jag är sååå söt. När vi kom hem efter jobbet så gick vi 
ut i snön och busade en stund.

Skitkul är det.

Så kul att jag smet genom häcken och in till grannen.

Bäst att kolla så ingen ser mej!


Sen blev matte lite "arg" på mej och jag fick gå in igen. Fast några kort hann hon att ta:).

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, ja det märks att han gillar att busa i snön i alla fall. Han försvinner ju nästan i den djupa snön :)

2008-12-04 @ 17:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0