Dag 37!

 
 
Ja vad ska man skriva?
Skulle ut på promenad häromdagen och när jag skulle spänna på selen så drog Jenka en djup suck. 
Jag kände under selen och insåg att den satt lite väl tight :). Ytterligare ett tecken på att något är på gång där inne. 
 
En natt för några dagar sedan så hade jag en underlig dröm om valparna. Dom var födda och var ute på gräsmattan och sprang. Det var två cremefärgade och tre mörka, antingen svarta eller grå. Alltså fem valpar :).
 
Nu, de senaste två tre dagarna så har hon varit lite bättre på att äta. 
Tycker att jag känner att magen är lite putande ibland men det är olika lägen. Ibland känns det inget och ibland så blir jag säker :-/. 
Idag blev de först en lagom promenad åt jenka och sen en extra cykeltur med Alvin så han får "röra" lite på köttet. Jenka är som jag sagt tidigare inte så pigg på för långa promenader utan blir fort flåsig och trött. 
 
Alvin 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0