Debut 100511


Här sitter jag och Erik i tältet och väntar på min tur.

Ja, i lördags var det alltså dags för min debut. Massor med hundar och massor av folk var de. Jag har ju varit med brorsan och tävlat förut men nu var det ju mig det gällde. Blev lite mycke när så många titta på mej. Vid starten på hoppklassen så satt jag och tittade mej omkring och hörde först inte att matte startade mej.
Men sen fatta jag och sprang emellan hinderstöden, nån hade lagt en pinne högt över marken där och de gick jättebra att gå under så det gjorde jag;). Och då fick jag gå tillbaka och gå emellan igen. Matte sa hopp men jag tyckte det var onödigt så jag sänkte huvudet och gick igen. Efteråt sa matte att det inte var snällt av domaren att maxa en klass ett bana. Vet inte vad hon mena men nåt konstigt var det väl. Annars följde jag med bra och gjorde som matte sa för det mesta. Slalomet hade jag inte lust med då. DISK blev de såklart!



Agilityklassen var lika maxad den.
Men nu kände jag för att göra slalom så matte var ganska nöjd med mej ändå.

Idag har vi varit en sväng i skogen och gått lite och sen fick vi söka bollen ute i riset, det är jättekul men jättejobbigt. Blev några söta och fina kort, dom kommer här:



 Puss puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0