TÖ TÖ TÖ 100228

Hej svejs!
Ja nu är det töväder vill jag lova.
Skönt ska det bli att börja träna igen när det nu kan bli snöfritt och så pass torrt att det går.
Matte säger att vårens kurser är i fara vilket innebär min första kurs någonsin.
Matte har anmält mig till tävlingskurs i agility och den vill jag gå.
Har ju mycket att lära om man säger så.
Slalomen är ju bara grundad än så den behöver jag komma igång med ordentligt om det ska bli nåt av de.
Svårt att träna när det ser ut så här men nu har det ju börjat töa:


Matte och familjen har varit och tittat på valpar i "alla former". Först var det ju Semlas små vita underbara troll.


Här är min "storebror" Erik tillsammans med en av Semlas valpar.



Och så var det "portisvalpar" hos våra kompisar. Dom är flyttklara nästa helg och matte tror att det kanske finns någon kvar om det finns någon därute som är intresserad. Mysigt som bare den att bara låna lite och gosa. Precis som små gosiga människobarn:).

Och så måste ju jag och mina vara med lite också:

När matte duschar så måste jag vakta och hålla koll: hon smiter nog inte naken:) För säkerhets skull så ligger jag på badrocken och handduken ha ha.



Mullebrorsan fyllde 10 år igår GRATTIS GRATTIS!!!!!

                                                         Puss & kram



Kommentarer
Postat av: Camilla

VADDÅ TÖVÄDER!!!!! det var nog bara vintern som tog ett snesteg, för nu är kylan tillbaks igen och vi har dessutom fått en decimeter snö till för att fylla upp för det som försvann i helgen :-/

STORT GRATTIS TILL DEJ MULLE!



Kram Camilla, semla & Cleo

2010-03-02 @ 09:50:13
URL: http://www.suneochsystrarna.hundsida.se
Postat av: Camilla

Ja, ja, ja, det töar, men hur vore det med en liten uppdatering :-)

Ska du åka på tävlingen den 25/4 ???



Kram

2010-03-20 @ 16:54:18
URL: http://www.suneochsystrarna.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0