7 månader ida' 090501

Hej svejs!!

Ida har jag månadsdag igen. Ca 36cm, väger 6,1kg och här är jag:



Om ca en vecka ska vi på utställning i Larv, det ska bli spännande.
67 sheltisar ska det vara med så det blir många fina hundar att titta på.
OCH JAG ÄR EN AV DOM!!!!:)
Hoppas vi får fint väder då också.

Det ska bli en premiärtur för i år och första gången för mej, som vi ska åka husvagn alltså.
Ska bli roligt det också. På fredagaen åker vi hemmifrån när matte har slutat jobbet vid 13-tiden då bär det iväg till Ulricehamn där matte och "storebror" Mulle ska tävla agility på lördagen. När tävlingen är slut så ska vi packa ihop oss och åka vidare till Larv då för min utställningsdebut som är på söndagen

Jag tror nog att nästa bloggning blir därefter. Hej på er, kramar.

Kommentarer
Postat av: maud

hej, såå fiin såå! snygg duk förresten ;). kramar!

2009-05-02 @ 10:20:57
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Mikaela Sandbacka

ååå utställningsdebut!!! Lycka till! Vi håller tummarna att han sköter sig fint och att domaren tycker om honom ;-) Jag tar gärna del av kritiken sedan... Många kramar // Mikaela

2009-05-02 @ 13:13:12
URL: http://www.chezzays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0