Här kommer äntligen en uppdatering 090309

Hej på er alla bloggvänner!!

Jag har hunnit bli 5 månader och lite till sen sist vi sågs. Tiden går som sjutton. Jag har iallafall blivit vägd, mätt och fotad på min dag. Vikt 5,5kg höjd 34cm
och foto:




Förra helgen var vi barnvakt åt mina "kusiner" ja tvåbenta alltså. Jag blev rätt trött efter ett tag så jag gick och la mej. Kanske inte på det vanligaste stället hi hi:


Men mysigt var det........

I onsdags när vi tränade lite agility så provade vi gungan. Matte lyfte upp mej på nerfarten och så fick jag sitta där och gunga upp och ner en stund samtidigt som jag fick äta godis, barnsligt tyckte jag så när jag kom ner sprang jag runt och upp på uppfarten och åkte ner precis som man ska. Varför ska man hålla på och fjanta så där??? Jag är en liten tuffing när det gäller sånt  fast jag är lite mesig när det gäller att prata med folk som jag inte känner. Om vi inte är på hundklubben förståss för där pratar jag med alla:).

                                                                                                      Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Han är ju bara för söter... kram på er

2009-03-09 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0