Tävling!!

Halloj!!!
I lördags var jag på min allra första agilityutomhustävling. Ja ja jag fick ju inte vara med men min "storebrorsa" och alla mina polare var med. Hela spetsligan, Zanthus, Nova, Ottie, Victor, Siri och Buster var med. Jag tror inte att jag glömt någon. Tidaholm gjorde bra ifrån sig, tog 5 första priser GRATTIS!!!! alla ni duktiga. och grattis till alla andra priser också Brorsan tog 8nde plats i alla tre loppen, snacka om att vara jämn. 10fel i a, 7,22 fel i h1, 3 fel i h2 jättekul var det men han måste ju bli snabbare i slalomen för det är där tidsfelen kommer. 

Jag däremot tränar hopp för fulla muggar, ja ja hopp men jag ska kliva över pinnen med fart och lära mej ordet hopp. Det är faktiskt riktigt kul.

Matte och husse tog bort kökssoffan för att jag inte skulle kunna sitta vid bordet och tigga så mycke, men man är väl smart elle:



                                                                                Puss och kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: maud

hej, jo lene va med i en tävling på en blogg och vann den nya designen åt mig ;)...snäller tös! jaa tigga kan han ju...vet fler som kan =), kram

2009-04-20 @ 15:42:52
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Mikaela Sandbacka

Hihi... smart liten grabb ;-)

2009-04-21 @ 13:49:57
URL: http://www.chezzays.com
Postat av: Nathalie

haha han vet knepen den lille

2009-04-22 @ 10:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0