BUSBESÖK 090412

Hej igen!
Nu var det allt ett tag sedan vi bloggade igen. Ibland finns det bara inget att skriva om.
Men igår hade vi besök av hundfamiljen från Fröjered, dom har ju visserligen varit här förut men då var inte mina kompisar med. Semla, Ditte, Tuva och busiga Sune var med. Vad roligt vi hade, vi sprang och lekte i flera timmar. Jag till och med trodde att jag kunde bestämma lite över Sune men han talade om för mej att jag skulle hålla mej på mattan:).
Semla, Zorro och jag tog en fikapaus och smaskade på lite ben en stund:




Så här kan det se ut när jag talar om att jag är kung i min trädgård:


                                                                                             Puss och hej på er.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha full rulle då kan jag tänka mig :)

2009-04-14 @ 16:38:22
Postat av: Sara Solvik

Fina hundar:)

2009-04-25 @ 19:42:13
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0