VAD TRÖTT MAN KAN BLI!!!

Hej svejs igen!

Idag har jag busat med Chaplin igen. Han var här på fm ida oh vad vi busade.

När han åkte hem så såg jag ut så här:

ÅHHH vad trött man kan bli!!

På em idag har vi varit i Skövde och köpt lite julklappar. Jag fick en i förskott jag men jag vet inte om jag tycker om den. Inte än iallafall, men matte säger att jag ska ha den imorrn då vi ska på julmarknaden i stan. Så här ser den ut:


Ganska fin va?
Ja som sagt imorrn ska vi göra stan. Vi hörs! Puss puss Alvin. 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gud vilket gulligt täcke han har på sig, hoppas vi synes på stan imorgon... kram

2008-12-05 @ 22:49:44
Postat av: Ulli

Vilken goding du har skaffat dej. Lycka till med honom.

2008-12-06 @ 15:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0