SNÖ!!!! 2/12-08

Hej igen!

Idag har matte varit på utbildning på fm så då fick jag vara hos "morbror Chaplin" och "mormor". Morbror är en Bichon Frise' som är 6 månader. Ni må tro att vi har busat. Mormor fick stänga in mig i buren för att jag skulle sova annars kunde varken jag eller Chaplin slappna av. När vi kom hem så gick vi ut för jag behövde kissa och det var precis att jag hann göra det för det är ju så kul att busa i snön. Hoppar fram som en känguru gör jag och dyker med huvudet rakt ner i snön det är så kul. Matte försökte ta kort på mej men jag hade inte tid att vara stilla så länge så det blev bara en skugga i snön. Så i dag blir det inga kort på mej men jag har ju inte ändrat mej så mycket sen igår så ni får väl stå ut.                                                                                                                         
                                                                                                                                                                                              Blöta hundpussar på er. Hälsar Alvin

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så kul att följa era äventyr, är inne här och tittar nästan varje dag :-) Lagt in länk till på min hemsida...



Kram Från Mikaela och gänget ;-)

2008-12-03 @ 17:38:53
URL: http://www.chezzays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0